torstai 18. heinäkuuta 2013

Mansikkaa, vadelmaa, marenkia

Chanel pääsi keskiviikkona vähän mökkeileen mun tädin mökille Teiskoon. Mökin nimi on tuttavallisemmin Järkky. Hieman oli energiaa tolla mun tyttösellä, kun ollaan himmailtu piiiiiiitkältä tuntuvan ajan kennelyskän takia.. Ei kuitenkaan lähtenyt omille teilleen huitelemaan. Paikalla oli mun äiti, mun pikkuveli, mummu, pappa, papan veli, papan sisko, sen tytär ja sen kaks tytärtä ruotsista. :) Myöhemmin äiti sitten kerto että ne on siis mun pikkuserkkuja, tullut ajatelleekskaan :D kahvipöytä notku makeista herkuista; oli mansikkaa, vadelmaa, jäätelöö, marenkia, piirakkaa, kermavaahtoo, pullaa, muffinssia, munkkia.. huhhuh! Vesikin tuntu niin kylmältä että meinasin ensin että jätän uimiset väliin, mutta oli se sitten mentävä kun huomasi että ei ne muutkaan sinne jäädy.. Eikä se sitten niin kylmää ollutkaan! Kaikenkaikkiaan mukava mökkipäivä.







ainiin, löydettiin roskanvientireissulla mökkejen yhteisestä roskiksesta vanha matkalaukku. No, tein siitä kissalle sängyn! Kenkälaatikko vaan väliin niin että pysyy auki, kaks peittoo sinne jotka niittasin kenkälaatikkoon kiinni ja laitoin vielä samaisella tekniikalla lelun roikkumaan siitä päältä! Kätevä emäntä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti